دکمه «Enter» را برای در کردن این قسمت و نمایش محتوا بزنید.

برنامه عملیاتی سه ماهه اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

با سلام و احترام

گروه آموزشی اموراداری سیستان و بلوچستان در راستای اجرای برنامه عملیاتی دبیرخانه راهبری کشوری، در نظر دارد آثار و فعالیت های هنرآموزان محترم این رشته در زمینه های ذیل را جمع آوری و آثار منتخب را به دبیرخانه کشوری ارسال نماید. شایسته است هنرآموزان محترم این رشته با قید فوریت نسبت به انجام این فعالیت ها اقدام و آثار خود را به ایمیل گروه استان به آدرس edari.sbedu@gmail.com ارسال نمایند.

زمینه های فعالیت در سه ماهه اول ۱۴۰۳-۱۴۰۲:

  • نقد و بررسی استاندارد
  • طرح درس روزانه
  • تهیه تولید محتوا (فیلم آموزشی،نمونه سوال عملکردی،درسنامه پوستر وگاهنامه آموزشی)
  • تهیه کلیپ آموزشی یکی از مهارت های تخصصی
  • تهیه کتاب کار عملی از مهارت متصدی کاردکس و کنترل موجودی

هنرآموزان متقاضی برای دریافت شیوه نامه ها، فرم های خام و قالب های استاندارد و نیز نحوه ارسال آثار به ادامه مطلب مراجعه نمایند. لازم به ذکر است پس از داوری از برترین آثار رسیده تقدیر کتبی به عمل خواهد آمد

نام فعالیت: نقد و بررسی استاندارد

توضیحات: هنرآموزان محترم می توانند از هر کدام از استانداردهای مهارتی این رشته (۳پایه) نقد و بررسی خود را طبق قالب ذیل تدوین و ارسال نمایند.

فرم اکسل تحلیل استاندارد

نام فعالیت: طرح درس روزانه

توضیحات: هنرآموزانی که در سال تحصیلی جاری دروس مهارتی این رشته را تدریس می نمایند حداقل یک طرح درس روزانه مطابق قالب مصوب تهیه و  ارسال نمایند. ضمن اینکه نمونه طرح های آماده جهت مشاهده همکاران در ب سایت استان قابل دریافت می باشد.

دانلود فرم خام طرح درس ملی

نام فعالیت: تهیه تولید محتوا

توضیحات: همکاران محترم می توانند محتواهای آموزشی خود را شامل فیلم و کلیپ آموزشی، نمونه سوال عملکردی، درسنامه، پوستر و گاهنامه آموزشی با محوریت استانداردهای مهارتی این رشته آماده و ارسا نمایند.

نام فعالیت: تهیه کلیپ آموزشی

توضیحات: طبق روال سال های گذشته هنرآموزان محترمی که یکی از مهارت های رشته امور اداری را تدریس می کنند، می توانند کلیپ های آموزشی از دروس این رشته را که تهیه نموده اند، جهت استفاده دیگر همکاران در سراسر کشور به گروه آموزشی استان ارسال نمایند.

نام فعالیت: تهیه کتاب کار عملی

توضیحات: هنرآموزان محترم می توانند جهت مشارکت در تهیه کتاب کار عملی مهارت متصدی کاردکس و کنترل موجودی، سوالات عملی خود را (طراحی جدولها نمودارها و فرمولها) به گروه آموزشی استان ارسال نمایند تا پس از تجمیع و ویرایش به دبیرخانه کشوری ارسال شود.