دکمه «Enter» را برای در کردن این قسمت و نمایش محتوا بزنید.

جشنواره های ویژه هنرآموزان رشته امور اداری شاخه کاردانش

با سلام و احترام

گروه آموزشـی رشـته امور اداری شـاخه کـاردانش اسـتان در راسـتای اجرای برنامه عملیاتی خود در نظر دارد، آثار هنرآموزان این رشـته در زمینه هـای منـدرج در ذیـل را جمع آوری و پس از بازبینی، برترین آن ها را به دبیرخانه راهبری کشوری مسـتقر در اسـتان خراسان شـمالی برای داوری در مرحله کشوری ارسال نماید. لذا شایسته است مدیران محترم هنرسـتان های مجری رشـته امور اداری، ضمن اطلاع رسانی به هنرآموزان ذینفع، نسبت به ارسال آثار تا تاریـخ ۳۱فروردین مـاه ۱۴۰۳بـه آدرس پست الکـترونیکی edari.sbedu@gmail.com اقدام نمایند.

شرایط و زمینه های فراخوان:

  1. نقد و بررسی استاندارد:

هنرآموزان محترم استانداردهای مهارتی مورد تدریس در سال تحصیلی جاری را مطابق با فرم مصوب، مورد تحلیل قرار داده و فایل تکمیل شـده را به گروه آموزشـی اسـتان ارسال نمایند. فرم اکسل تحلیل استاندارد

۲. تولید محتوا:

همکاران محترم می توانند محتواهای آموزشی خود شامل: فیلم و کلیپ آموزشی، نمونه سوال عملکردی، درسنامه، پوستر و گاهنامه آموزشی با محوریت استانداردهای مهارتی این رشته را تولید و ارسال نمایند.

۳. اقدام پژوهی:

هنرآموزان محترم می توانند آثار اقدام پژوهی خود را جهت شـرکت در جشنواره اقدام پژوهی که از طرف دبیرخانه راهـبری کشوری در حـال برگزاری است و تـا مورخ ۱۵اردیبهشت مـاه ۱۴۰۳ادامه دارد، به صـورت مسـتقیم به دبیرخانه راهبری کشوری ارسال و یک نمونه را جهت ارزیابی اسـتانی به گروه آموزشـی استان ارسال نمایند. شیوه نامه و نحوه شرکت در این جشنواره در وب سایت گروه آموزشی امور اداری استان به آدرس edari.sbedu.ir قرار دارد.

 

۴. گاهنامه آموزشی الکترونیکی:

هنرآموزان رشـته امور اداری می توانند با هر نرم افزار و بستری اقدام به تهیه یک گاهنامه آموزشـی الکترونیکی با محتوای آموزش مهارت، اخبار مرتبط با رشته، فناوری های جدید و . . . آماده و ارسال نمایند.

 

یادآور می شود از آثار برتر در هر زمینه تقـدیر به عمل خواهـد آمـد و به تمامی شـرکت کننـدگان در این فراخوان گواهی حضور در جشنواره اعطاء خواهد گردید