دکمه «Enter» را برای در کردن این قسمت و نمایش محتوا بزنید.

فعالیت های نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

با سلام و احترام

گروه آموزشی امور اداری استان در راستای اجرای برنامه عملیاتی دبیرخانه کشوری، قصد دارد  آثار و فعالیت های هنرآموزان محترم این رشته در نبمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را جمع آوری و برترین آثار را به دبیرخانه کشوری ارسال نماید. شایسته است مدیران محترم هنرستان ها نسبت به اطلاع رسانی به موقع و نظارت بر حسن انجام این فعالیت ها اقدام نمایند.

به جهت پوشش کامل فعالیت های دبیرخانه از تمامی هنرآموزان رشته امور اداری استان انتظار می رود با همکاری در اجرای این برنامه ها، گروه آموزشی استان را یاری نمایند.

فعالیت های نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳:

  1. نقد و بررسی استاندارد: هنرآموزان محترم استانداردهای مهارتی مورد تدریس در سال تحصیلی جاری را مطابق با فرم مصوب، مورد تحلیل قرار داده و فایل تکمیل شده را به گروه آموزشی استان ارسال نمایند. فرم اکسل تحلیل استاندارد
  2. تهیه بروشور معرفی رشته امور اداری: هنرآموزان محترم رشته امور اداری یک بروشور جهت معرفی رشته امور اداری تهیه و فایل PDF به همراه سورس آن را به گروه آموزشی استان ارسال نمایند.
  3. تهیه تولید محتوا: همکاران محترم می توانند محتواهای آموزشی خود را شامل فیلم و کلیپ آموزشی، نمونه سوال عملکردی، درسنامه، پوستر و گاهنامه آموزشی با محوریت استانداردهای مهارتی این رشته آماده و ارسال نمایند.
  4. تهیه گاهنامه آموزشی الکترونیکی: شرایط تهیه و ارسال آثار متعاقباٌ اعلام می گردد.
  5. اقدام پژوهی: شرایط تهیه و ارسال آثار متعاقباٌ اعلام می گردد.